DerenMrt bende 2kez düşük yaptım bütün testlerim temiz çıktı kanda pıhtılaşma vs yok genetik testide yaptırdım oda temiz çıktı şimdi doktor alttan muayene yaptı bişey göremedi gebelik Yok gibi duruyor kan ver kan sonucuna göre bakacağıZ dedi sonucun çıkmasını bekliyorum zaten çok ilgisiz doktorlar devlet hastanesi hiç ilgilenmediler