aynenkezoaynen ben sezaryen oldum
Bir paket aldım ben 1 adet arttı bende çok rahat ben alırken çok tereddüt ettim
Pedi ilk uzun kullandım gece
Sonra normal kullandım kanama azalıyo çünkü sadece ilk bir hafta yoğun oluyo kana tabi dediğim gibi kişiden kişiye değişir siz
Hem uzun alın pedinizi hem normal
😊
Birde yanında atlet bulundur mutlaka çünkü anne çok terliyor atletin terini çeker en azından özellikle emzirirken çok ter oluyo 2 tane koy çantana ben 3 tane alt üst pijama takımı almıştım iyikide almışım terlediğim için değiştirdim sürekli birde ben 2 gün kaldım ondan dolayı 3 koymuştum 🌸