Glfm65 Kızlar sezerryan sonrası ishal olan oldu mu normalde kabızlık yaşanır derler ben sürekli sıvı tüketiyorum hurma incir falan yiyorum acaba ondan mı kaynaklıdır yaşayan oldu mu