msr33 Kızlar bir günlük kanamam oldu, 28+6 dayım tek dozluk iğne verdi doktor kullandım, dikkat etmem gereken bişey var mı sonradan? Aranızda kullanan yan etki gören var mı
eminece93 msr33 ben 3 ay kullandim, hemsireye yavas vurulmasi lazimmis doktorum oyle dedi diyebilirsiniz yagli bir ilac agri yapiyor vurulduktan sonra o yüzden kolonyali pamuk ile ovun biraz
G270498 Bende 2 ay vuruldum olabildiğince yat.Ben hep ayaklarımı uzatıp otururdum direk yatacaksın dedi kanamam bitti rahimde kasılmada bitti iğneyi bıraktım
eminece93 msr33 istirahat dediğiniz nedir, iğneyi oldum eve geldim uzandim o kadar. İgne neden oluyordunuz sebebi onemli istirahat etmeniz icin
msr33 eminece93 kanamam oldu o yüzden verdi doktor, çok şükür kanama alanı oluşmamış ama yine de önlem amaçlı bana ağır kaldırma dinlen sürekli bi 10 gün dikkat et dedi o yüzden sormuştjm