Merhabalar arkadaşlar Çok şükür kızıma kavuştum💜 Bir haftadır aşırı derecede şişkinliğim vardı el yüz bacak ayak patlıycak gibiydim hiç bir şekilde sıkıntı yokdu tansiyon sancım yokdu bugün kontrol diye gelip doğum yaptım tansiyonum çok yüksek çıktı son dakikada acil sezeryan oldum ilk spinal istedim fakat hissedince genele döndük ve 40 dk sonrasında kızım oldu ilk biraz ağrım oldu adet sancısı gibi sonra geçti ve sabaha bişey kalmaz dediler şimdilik iyi gidiyoruz dualarınızı eksik etmeyin bu süreçte olan herkese Rabbim yardımcı olsun sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza🌼