Kızlar merhaba 35+4 um dun bebeğimin kalp atışı biraz yüksek çıktı doktor takip etmek için yatış verdi bugün taburcu etti kan değerlerimebbaktı tsh değerim 4.3 çıktı aslında normalmiş ama gebeliğe göre biraz yüksek bir oranmış endokrine yönlendirdi böyle bir durum yaşayan oldumu ne yaptınız