elmarmut_1 hareketli olunca doğum daha kolay oluyormuş doktorumda öyle demişti normal günlük hayatına devam et diye tabi sizin çok yeni ama ileriki haftalarda riskli bir gebelik olmaza eğer hareket yürüyüş falan önerir doktorunuz büyük ihtimalle çünkü hareketsiz olunca ağrılarda çoğalıyor ileriki haftalarda