Merveee1996 Kızlar aranızda bebişinizin sol eli altta olan varmı bir ay olucak deteaylıya girmiştim sol eli altta olduğu için değerlendiremedim demişti bugün doktora sordum bakalım dedi hala altta dedi olumsuz birşey yoktur değilmi 🥹