betul96__ Tabii bende ilk gebelik olduğu için panikle buraya yazmıştım. Sag olsun kızlar hemen acile git demişlerdi. Aynı gün hemen acile gittim. Progestan iğne yapildi,serum takıldı. Doktor progestan fitilde yazdı 12.haftama kadar fitili kullandım. Bu fitil dusugu önlüyor zararı yok. Yatarak,ayağa kalkmadan bir süreç gecirmistim tehlike gidene kadar. Ultrasonla da bakıyor kese etrafında kanama alanı var mi diye. O yüzden gitmeniz lazim bi anda kanamanız artabilir Allah korusun