basakc36 Pamuk Ama hiçbir belirti yok sadece bi ay önce kaşıntım oluyordu oda yok artık. İdrarımı yaparken ağrı sızı vs olmuyor
Pamuk basakc36 Ben doğuma kadar 14 kutu antibiyotik ve damardanda kullandım.Tedavi olduktan sonra korkmayın.
caglaaaa0 Bende hep vardı 32 haftalığım toz şeklinde verdiler işe yaramadı sonra antibiyotik kullandım hafifledi şükür