AhmettSafiye bizim hem ninnibaby tarzında anne yanı beşiğimiz hem de park yatağımız vardı. Ninnibaby evet bebek dönmeye başlayınca tehlikeli olabiliyor fakat ilk 4,5 ay ham küçük olması, sallanabiliyor olması, geceleri anne yataktan göz hizasına denk gelmesi falan büyük rahatlık. Sonra park yatağa geçtik. Onda da rahat ettik, odadan odaya kolay taşınıyor, bebek hareketlenince içine bırakırsınız oynar filan.. İkisini de sırayla tercih edebilirsiniz.