keremtahamom_ Doğumdan sonra kullanmak için korse aldınız mı? Ya da doğum yapan anneler hangi korseleri kullandınız? Yamuna almayı düşünüyordum ama doktorum böyle sıkı bir şeye gerek yok dedi ne alacağım bilemiyorum
mervemurat16 keremtahamom_ ben sezaryen oldum korse kullanmadım çok azıcık bir sezeryan göbeğim var ama regl olunca o şişliğinde ineceğini düşünüyorum