Mucize-1
Dayanılmayacak gibi bir ağrı değilse normaldir. Yerleşme ağrıları deniyor. Sanki adet olacakmış gibi bir ağrı oluyor, son derece normal. Sonra bir kaç hafta geçiyor ve tekrar başlıyor, bu seferde büyüyen rahim ağrı yapıyor. Uygulama gün gün vücudumuzda ne gibi değişikliklerin bizi beklediğini yazıyor. Çoğu bana uydu. Mesela 10. Haftalarda tekrar ağrım başlamıştı, uygulamayı bir açtım rahminiz büyüyor yazıyordu. Benim doktorum 2-3 gün durmayan kanaman olmadığı sürece problem yok endişelenme demişti bana. Hatta çok ayakta durduğun, çok yorulduğun günler bikaç damla kanaman bile olabilir, çok normal yat dinlen demişti.