16 haftaligim doktorum gayet normal bi durum gibi söyledi beni herhangi bişey için de uyarmadi haftan erken çıkar yukarı dedi ama forumda birkaç kişi bebeğini bu sebepten kaybetmiş🥺 nasıl olacak bilmiyorum inşallah çıkar demekten başka bişey yapamıyorum.