Denizanne Kızlar günaydın. Geceden beri kasıklarımda çok şiddetli bi ağrı var hiç daha önce böyle olmamıştı 12 hafta 4 günlük hamileyim hiç bunu yaşayan oldu mu?? Oturunca problem yok ama ayaktayken ve yürürken ağırıyor büyük adım dahi atamıyorum . Acil doktora mı gitmeliyim normal mi anlamadım ilk hamileliğim 😢😢😢😢
isiknur Denizanne zorlayıcı hareket, ev işi yada yürüyüş yaptıysanız normal. Benim bir haftada geçmişti. İstirahat edin. Doktorunuza da danışın.
Gizem34 Denizanne haftamız aynı arada bana da oluyor ama yürüyüş yapınca yorulunca ama sen gene bi doktora görün Canım inşallah bişey yoktur bizede haber et
ipktos Denizanne Canım belki de ondandır o haftalarda ağrı oluyor ama dediğin kadar şiddetli değil işini garantiye al hemen acile git bir görün ne olur ne olmaz