Eğer şu an ilk 3 ayın içinde olup da bu yazıyı okuyan
varsa, geçiyor kardeşlerim, hiç geçmeyecek sandım, canımdan can gitti, kendimi hastalıklı gibi hissettim, sürekli kustum, mutfağa girip yemek yemek yapamadım, başkasının yaptığı yemeği dahi ağzıma sokamadım, şu an aylar üstüne kendime yemek yaptım ve onu yiyorum. ne koku hassasiyete ne de bulantı kalmadı, Allah’ıma çok şükür. umarım en kısa zamanda sizler de bu süreci geride bırakırsınız..🥹🙏🏻🙏🏻