noble1 myangelson Yaa ilk defa çatlatma böyle koyu ilerliyo aşırı silikleşirdi hemen. Bu olumlu bi şey mi olumsuz bi şey mi? Femara fazla mı olgunlaştırdı yumurtaları acaba ondan mı? Yoksa kist falan mı oluşuyor :( @Srp53 sizde bakar mısınızz
Srp53 noble1 hayır normal. Benim hep böyle oluyor 😂 kist olması için koyu olması lazım üsttekiler gibi. Önemli olan silikleşmesi, hayırlı haberler alırsınız inşallah ❤️
myangelson noble1 bir sıkıntı yok ki testte gayet normal bazen böyle ilerleyebilir bu testler koyu anlamına gelmiyor
noble1 Srp53 ya işte benim hiç böyle olmuyordu ilk defa oldu, şu 1 senede belki 10 ay takip etmişimdir. Geçenlerde 3ay klomen kullanırken yaptım onda da böyle değildi. Şimdi o yüZden biraz tedirginim sanki normalim değilmiş bu durum gibi 🫠 @myangelson
Srp53 noble1 benim de kürtajdan sonra değişiyor ama önemli olan hormonun düşüşe geçmesi sıkıntı yok yani müsterih olun 😊