32+5 her hamilelik kendine hasdır bende mide yanması ve aşırı bulantıyı ilk hamileliğimde yaşadım neyazıkki yam nir zulm dü ama bu hamileliğimde bunu yaşamadım şükürler olsun ama bel ve kaşık ağrısı yaşıyorum neyazıkki o zorluyor beni bide hareketleri acıtır oldu artık