2 yıl seninle aynı duyguları paylaştım. Her ay resmen ağladım. Sol tüpüm tıkalıydı ameliyat oldum tüpün yumurtalıkla bağlantısı kesildi. Doğal yol ve aşılamaya %5 ihtimal verildi. 12 martta ilk aşılamamı oldum Rabbime binlerce şükürler olsun 11+4 haftalık hamileyim..
Lütfen kendini üzme. Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Bol bol dua et ❤️