Bizde eşimle yaptırmama kararı aldık. Doktorumuza sorduk bebeğimiz de sıkıntı olursa anne karnında tedavisi mümkün mü dedik oda böyle birşeyin mümkün olmadığını söyledi. Bişey varsa da bütün hamileliğimi zehir etmek istemiyorum.Bizde ne olursa olsun Allahtan gelecek her şeye razıyız dedik.