irem88 beyzanururey 13 haftada gittiğimde benimde böyleydi doktor bişey demedi ama ben kesin erkek dedim çünkü çıkıntı vardı 16+4 de kız olduğunu öğrendik😂benim pipi olarak gördüğüm şey meğerse kordonmuş🤭🤭🤭onun için doktorunun demesini bekle