maree Hanımlar İstanbul’da doktora gittim 4 kere hemde hiç bir sıkıntı yok dedi ama Diyarbakır’a döndüğümde cinsiyet için gittim 10 gün arayla doktor eş önde dedi çok sıkıntılı dedi çok tuhafım yani 14 haftalığım bugün
yigitmom_ maree Bende Diyarbakirdayim.Hangi doktordan bunları duydunuz ? Söylendiği gibi inşallah birşey yoktur
ferhpnar maree benimde önde hiçbir sıkıntı olamayacağını sadece bebeği görmekte biraz sıkıntı olur onun dışında sağlık açısından sorunu yok dedi 23 haftalıkken ayrıntılı ultrasona gittiğimde söyledi
yigitmom_ maree Başka doktora gitmenizi tavsiye ederim. Bütçenize uyuyorsa kendi doktorum Özel Genesis Hastanesinde Prof. Mahmut Erdemoğluna görünün. Gittiğiniz doktora yeni evliyken gitmiştim ve hiç memnun kalmadım sorunum olmamasina rağmen boş yere tedavi uygulamıştı
yigitmom_ maree Dediğim gibi başka doktora görünmenizde fayda var Diyarbakır da alanında başarılı birçok kadın doğumcu var 🙂