susaMom_ bazen ne yapsak da olmuyor çünkü genetik olabiliyor . Kuruyemiş çok tüket ceviz, çiğ badem , süt , kefir , kaşar peyniri yiyebiliyorsan avokado . Ben avokado yiyemiyorum gebeliğimin başında tiksinmiştim 😂 ama stres yapma önemli olan sağlıklı olması 😍