İlk ultrasonumdan beri ayni doktora gidiyorum ve doktorum geç döllenme olmuş olabilir adet tarihini guncelleyeceğiz dedi 12 Aralık diye. Bende fazla anlamadım sağlık ocağına kan ve idrar vermeye gittiğimde kaydimi yaptırırken gerçek adet tarihimi söyledim 5 Aralık diye. Arada bir hafta var yani. Sonra tekrar sorduğumda duzeltemeyiz dediler. Bir defa da devlet hastanesine gittiğimde 5 aralık ama geç döllenme ilk ultrasonumdan beri dedim şimdi ne yapacağım bir sorun olur mu? Doktoruma söylemedim haftaya gidince soyliycem. 🤔