Ya ben de tam bu konuya dair bişey soracaktım. Bende 37. Haftadayım bebişin hareketleri azalma diyemem ama mesela geçen haftalarda ayağını ya da dizini böyle karnımın yan tarafından sertçe çıkarıyordu resmen irkiliyordum ve yırtacak gibi ittirirdi şimdi ise öype değil daha çok sert bir şekilde içeride poposuyla falan ittiriyor göbeğimin ortasından