zeynepl78 benimde kilosu önde bebeğin 36 haftalıkken 3400 dü şimdi 37+3 keşke bu hafta gelse doktor 40 na kalırsa 4 kiloyu geçer zorlanırsın dedi 3. Normal doğumum olacak diğerleri 37+4 de gelmişti ama bunda tık yok daha ağrılarım fazla artık yürüyemiyoruz bile ama onun gelmeye niyeti yok