miranmiran1306 2 ay sonra 2.5 yaşında olacak bana mısın demiyor herşeyi konuşuyorum altına alıştırma külodu koydum ama yok yine altına işemiş bana söylemiyor kendi de gitmek istemiyor
ASE6154 miranmiran1306 alıştırma külodunun bezden farkı yok çocuk altımda bez var rahatlığıyla yine yapıyor altına. Ben direk çamaşır giydirmeye başladım 1 kere işedi sonra rahatsız olduğu için söylemeye başladı
Sedef21 miranmiran1306 oğlum önümüzdeki ay 3 yaşına girecek 2 hafta oldu bırakalı 3 gün boyunca her yere işede en sonunda eğer lazımlığa yaparsan kendi başına el yıkayabilirsin dedim suyu çok seven bir çocuk olduğu için bir kere yaptı ve şimdi sırf ellerini yıkamak için bir damlada olsa yapıyor 😂🧿 ödül olarak sevdiği şeyleri teklif edebilirsiniz belki o zaman daha rahat olur
Ytsnzy Kaç gün oldu başlayalı sizin ben 2 yaşında alıştırdım kızımı ilk zamanlar zor oluyor çok kaçırıyorlar o yüzden sordum 2 buçuk yaşında şu an kızım gece yatmadan çişini yapmazsa arada kaçırıyor sadece