Burada duymak istediğiniz şeyler size yazılır, sorun o değil. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, hissediyorsunuz ? İçiniz rahat olacaksa, sonradan kendinize kızmayacaksanız gönderin. Ben göndermezdim mesela daha 2 yaşında olduğu için. Birkaç saat için belki, ama akşama kadar gönderemem.