ysmlvt Merhaba arkadaşlar adetime 2 gün kaldı memede damar belirginleşmesi , arada bir midede yanma ve kabızlık var. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bu belirtiler olup hamile olan var mı ?
Sevvalll42 ysmlvt bu belirtiler genelde hamilelik belirtisi ama testiniz negatif çıkmış yoksa yoktur belki geç döllenmede olabilir adet gecikmesini bekleyin ozaman
sweetmom_ ysmlvt benim bugün adet günüm iki tane normal gebelik testi yaptım ikiside negatif çıktı. Ve dediğiniz belirtiler bende de var benimde gözüme ozellike göğüste belirgin damar oluşması şüpheye düşüyordu. İnşallah ikimizde hamileyizdir 🌺
ysmlvt sweetmom_ evet normalde hiç dikkatimi çekmezdi bu sefer dikkatimi çekti bi kaç forumu okuyunca bi heveslendim inşallah hamileyizdir, her şey gönlümüzce olsun💓 bana haber verin
sweetmom_ ysmlvt ben testlere flaş ile bakınca çizgi görüyorum ama içime sinmiyor doğru olduğunu düşünmüyorum. O yüzden bir hafta daha bekleyip tekrar test yapacağım. Hakkımızda hayırlısı olsun inşaallah 🤲🏻🤍
ysmlvt Ebruyi inanın 1-2 gün bile beklemek o kadar zor geliyor ki her adet yaklaşınca bir umut arıyorum cünkü😔
Ebruyi ysmlvt kuzum seni cok iyi anlıyorum benım suan 3 gun kaldır bende sabırsızlanıyorum ama beklemek gerekıyor:(
ysmlvt biranne__ daha önce hiç bu tür regl belirtisi yaşamadım sadece karın ağrısı oluyordu ama tabiki bilemiyorum nasip diyeyim🥹
sweetmom_ ysmlvt yok canım daha yapmadım bir hafta falan bekleyeyim dedim en azından varsa tam belli olur.
sweetmom_ ysmlvt sağlık olsun canım inşaallah önümüzdeki ay güzel haberler alırsın. Ben daha olmadım gelişmelerden haberdar ederim seni gülüm 🌺
ysmlvt sweetmom_ sağlık olsun🙂 bu ay ovulasyon testi kullanıcam yine olmazsa diğer ay aşılama yaptırıcam🙂