Hajajsjss Selam arkadaşlar, bebeğim 28 günlük, gözünün altında 2 tane sivilcemsi beyaz birsey var. Doğduğundan beri var bu geçer mi ne yapmamız lazım bilgisi olan var mı? [https://mutluresim.com/images/2024/05/22/z2vESH.png](https://)
mervemurat16 Hajajsjss maşallah 🧿 onlar yağ bezesi benim kızımdada olmuştu şimdi boynun orada var.Kilo alımı nasıl toplu bebekse olur ama içiniz rahatlasın isterseniz doktora baş vurun büyük insanlarda bile bu şekilde yağ bezesi olabiliyor
umrumdadegil Hajajsjss benim bebeğimin de gözünün kenar tarafında vardı kendisi geçti düştü bir sorun oluyor mu bilmiyorum
mervemurat16 Hajajsjss 4.cü ayına girecek 3 ayına girince geçmeye başlamıştı boynunun oradakide yeni çıktı sayılır
umrumdadegil Hajajsjss evet aynı ama gözüne bu derece yakın değildi sende yinede bi doktora sor kontrol gününde