Kızlar 1.5 aydır geçip tekrar başlayan bir gribim var. Tam diyorum iyileştim tekrar öksürük ve burun akıntısı başlıyor. Göğüs hastalıklarına gittim öksürük için ciğerler temiz alerji dedi alerji ilacı kullanmaya başladım dün. O da fayda etmedi. Burun akıntım başladı üstüne. Ne yapmam lazım Allah rızası için akıl verin bana 😭