Zmom korkma canım allahın izniyle birşey yoktur. Bu haftalarda normalmiş o minik minik hareket eder biz hissetmezmişiz çünkü bu haftalarda günün çoğunu uyuyarak geçirirmiş bende öyleydim doktor bunları söyledi bana şuan düzene girdi. İçine sinmesi için gitmek istiyorsan doktora git tabi