Htcugr03 Gebelikte kan sulandırıcı iğne kullananlar herhangi bir sorun yaşadınız mı 6 haftalık gebeyim doktorum 3 ay kullanmam gerektiğini söyledi
minnosbirkiz Htcugr03 şimdilik bi sorun yaşamadık şükür, 12 haftalık oldum, doğuma kadar kullanıcam ☺️ hem oksapar hemde ecopirin hap kullanıyorum 🌸
Bsrrgl Htcugr03 ben doğumdan bir gece önceye kadar kullandım iğneden yana sıkıntı olmadı ama malesef yinede akciğerlerime pıhtı attı. Hala kullanıyorum.
Busestl Htcugr03 30 haftalıgım başından beri kullanıyorum hiç birşey olmadı canım aksine kan sulandırıcı bebeğin iyiliği için
Busragokhan0911 Bsrrgl bir sıkıntı oldu mu pıhtı atması. Bende de pıhtılaşma çok yükse çıktı. Ama malesef gebelikten kaynaklı röntgen, tomografi çekilemedi. Düşmesi de çok yavaş. Kan sulandırıcı da kullanıyorum ama sürekli bir pıhtı atma korkusu var. Özellikle doğumdan sonra.
_Mother_ Htcugr03 ne zaman kullanmaya başladınız acaba benimde 1 erken doğum 1 de Şubat ayında düşüğüm oldu geçen muayene de doktorum hamile olduğunu öğrenir öğrenmez haber ver kan sulandırıcı baslicaz dedi
Htcugr03 _Mother_ hamile olduğumu öğrendiğim de 5 haftalıktı planlı gebelik olmadığı için biraz geç öğrendim hemen başladım o gün
Bsrrgl Mery6619 ilk dogumumda da attı iğne kullanmamıştım öncesinde o zaman doğum sonrası oksijenim çok düşüktü desteğe rağmen duzelmeyince akcigerleri dinlediler daha ayrıntılı bakma ihtiyacı duyarak filmlerde görüldü. İkincide iğne kullanmama rağmen tekrar oldu bu sefer ameliyat sonrası eve geldikten 3 gün sonra ciddi solunum sıkıntı yaşadım hastaneye başvurdum o şekilde muayene oldum fiziki muayene de anlaşıldı ama hala film cekemediler çünkü kalp yetmezliğim var kalbin hazır olmasını bekliyoruz bu sırada da emboli tedavisi görüyorum
minnosbirkiz Behacetler kan pıhtılaşması için test yaptırdım, hafif düzeyde pıhtılaşma çıktı, tedbir amaçlı kullanıyorum 🌸
Behacetler minnosbirkiz anladım çok geçmiş olsun bende ilk gebeliğimde preeklamsi geçirdim ve pıhtılaşmaya yatkınlığım olduğunu öğrendim o yüzden ikinci hamilelikte kullanmam gerekiyormuş ancak ben hamile olduğumu dün öğrendim ne zaman başlamam gerektiğini bilmiyorum o yüzden sordum
minnosbirkiz Behacetler teşekkür ederim, sizede geçmiş olsun, hiç korkmayın banada hemen başlatmadılar, önce keseyi gördük, 1 hafta daha bekletti hoca, ne zaman kalp atışını duyduk ondan sonra başlayabiliriz artık dedi 🥰
Behacetler minnosbirkiz anladım çok teşekkür ederim umarım hepimiz için herşey hayırla ve kolaylıkla sağlıkla olur 😊
Mery6619 Bsrrgl gecmis olsun Rabbım şifa versin inşallah. Ben de kan sulandirici kullanıyorum varis problemim var kullanmazsam pıhtı atar dediler
Busragokhan0911 Mery6619 bu bende de var. Bacaklarımda ve genital bölgede aşırı çok varis var. Pıhtılaşma değerim çok yüksek. Sizin kaç değeriniz ölçtürdünüz mü
Busra16 1 sağlıklı gebeliğim ardından 2 düşüğüm oldu şuan 8 haftalık hamileyim keseyi ve bebeği gördüğümüz gibi oksapara başladık önlem amaçlı sonrasında testler sonuçlandı hafif pıhtılaşma bozukluğu çıktı her gün iğne vuruluyorum 2 günde bir aspirin umarım doğuma kadar vurulmam fobim var sanki heyecanlanıyorum ufacık iğneden tabi doğuma kadar kullanmam gerekiyorsa devam inşallah bebek sağlıklı olsun ama ben faydasını gördüm. İğneyi üretenlerden Allah razı olsun demeden geçemicem.
Htcugr03 Busra16 ben kendim göbekten yapıyorum hergün aynı stres inanın sadece sonunda sağlıkla kavuşalım dayanırız elbette
Busra16 Htcugr03 siz benden cesaretlisiniz ben daha cesaret edemedim zorunda kalınca mecbur kendim yapıcam🥴