Milaasss merhabalar. Şöyle ben nakışlı hastahane cıkısı yapıyorum. İki ay önce bir müşterim kız için bir sürü sipariş verdi yaptık gönderdk. Gecen hafta bir telefon. Gene sipariş vermem lazım. Buyrun dedm. cinsiyetine doktor 8. Ayında erkek demiş. Biz şok 🙈
Birde ben de hamileyken hep kız gördm oğlum oldu. Arkdsmı da gördm erkek. Dedm senin kızın olck. Kızı oldu ☺️