haticecoskuncal57 Damla92 Benim eşim Şırnak Uludere’de ama üs bölgesinde olduğu için ben gidemedim nasipse seneye görevi bitiyor orada. 6 aylık bebişimizle doğumu bekliyoruz eşimin gelmesi için 🥲
Damla92 haticecoskuncal57 benim eşimde üs bölgesinde olacak sanırım 🥹 Uludere merkezde lojman vs varmış galiba ama çok arafta kaldık inşallah haklarımızda hayırlı olanı yaşatsın Rabbim hepimize bizimde doğuma 2 ay kaldı 🥹
haticecoskuncal57 Damla92 evet ben de lojman var diye biliyorum ama üs bölgelerinde 3 ayda bir izinleri oluyor genelde ben ondan gidememiştim ☺️ Aminn sizin de hakkınızda hayırlısı olsun bebişinizi de sağ salim kucağınıza almak nasip olsun inşAllah 🌸🩷
Damla92 haticecoskuncal57 amiiiin Allah razı olsun hepimize inşallah 🙏 güzel dilek ve dualarınız için çok teşekkürler
Ggkl Damla92 çok haklısınız çocuklarınız için de sizin için de eşiniz içinde ayrı ayrı çok zor olsa gerek kesinlikle huzur dolu bir ev olsunda sıkıcı bir yer olsun amin hepimizin inşallah ❤️
Ggkl Aytlkya ayyy hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah yarın akşama diyorlar da dur bakalım artık açıklanana kadar inanmıyorum artık