arkadaşlar lütfen bilgisi olan yazsın son regl tarihime göre bugün gebeliğim 7+2 kalp atışı için kadın doğuma gittim kese var ama bebeği bulamadım dedi kesenin inde bebek kendine yerde edinmiş öyle dedi kese 13 mm normalde kalp atışını duymak için 16 mm olması lazım dedim bebek yerleşmek için şu tarafı kazımıi biraz kan birikmiş dedi ilaç verdi düşüğe karşı önlem almak için. belki geç döllenmedir 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız dedi eğer o zmn da dıyulmazsa sağlıksız gebelik olur dedi moralim çok bozuldu 32 yaşındayım bu ikinci gebeliğim ilk gebelilte 5 haftalık düşük yaptım.sizler kaç aylıklen kalp atışını duydunuz