beysenyil Regle 12 gün var ama regl olacak gibi kasık ağrılarım oluyor. Bunlar işaret mi acaba, ben hiç böyle erken ağrı hissetmemiştim 🙄
Anneolmakistiyorum1 beysenyil evet bir tecrübe eden vatandaş yazarsa makbule geçer 🤲🤲 gogus cok mu Ağrılı oluyor vs
hyena beysenyil yumurtlama dönemlerindeki kasık ağrısı olabiliyor canım eğer erken yumurtlama olmadıysa aklında bulunsun
Bir_nazenin01 Anneolmakistiyorum1 benim kasıkta batmam vardı adete de 10 gün falan vardı yani çok erken belirti yaşadım ben bir de aşırı göğüs hassasiyeti vardı kol altıma doğru sık tuvalete gitme ve acıkma hissi de ilk belirtilerim arasındaydı
Beybyi hyena benim de yumurtlama 16 Mayıs taydi adetime 1 hafta var ve kasiklarimi diyim rahmim mi diyim bilmiyorum hafif sabcilanmalar var ve hiç olmayan baş ağrım 3 gündür var iki defa başım döndü fakat test negatif rglm mi bekliyim ne yapiym