Adanese1881 Bayanlar benim ilk hamileliğimde göğüşlerim baya bir şişmişti evet süt topluyor diyordum fakat bu ikinci hamileliğim ve 36 haftadayım göğüslerim öyle inikki sanki hiç süt olmicakmış gibi yaşayan varmı böyle oluşta sonradan göğüşleri şişip süt gelen
Gnygns Adanese1881 yok canım boyutuyla alakalı olmuyormuş.strese sokma kendini benim göğüslerim kucağıma sığmaz oldu artık sırtım ağrıyor ağırlığından 🙈🙈 ebe bi arkadaşım var boyutla ilgisi yok küçücük olup çok sütü olan da var büyün olup sütü az olan da var.sen doğumdan sonra su tüketimine dikkat et demişti.en.iyi.aüt yapan şey su olduğu için
Yelizbck Aynen bende merak ediyorum da. Sadece şey duymuştum küçülme büyükle alakası yok felan diye bilemedim🙄
GulUmut Gnygns benimki de cok buyudu, sarkti bi de 🤦🏻♀️ Ici de bos , nasil dolacak acaba? Bi de doguma 2-3 haftam kaldi, acaba sonradan eski haline donup kuculur mu? 😣
Kubkub Benim kızım olcak, doktor öyle diyo. 39+3 üm. Ama gören herkes erkek mi diyo. Erkek karnıymış karnım. Göğüslerimde hiç kilo almadı zaten küçüktü. Yine küçük. Erkeğe hamile olanlardangöğüs şişmezmiş, kıza hamile olanda göğüs şişermiş diye bişey çıktı şimdi de. Senin ki erkek diyip duruyolar, bi an önce doğurup bakmak istiyorm 😁 aylardır doktor kız diyo çevredekiler erkek diyo. Ve bebeğimin odadı baştan aşağıya pespembe 💕💕💕 tıp beni yanıltmaz inşallah. Bi daha nasıl döndürürüm o odayı yoksa 🙈 erkek bebek de severm de, herşeyi pembe.