1tosbikannesi ben de öğrendikten sonra lekelenme ve kanama yaşadığım için 16. Haftaya kadar kullandım. İki günde bir hem iğne hem fitil olarak kullandığım da oldu bir hafta kadar. Hiçbir zararı yok hatta agri kesici özelliği de olduğu için ilk zamanlarda tutunmaya bağlı olan adet sancisi gibi ağrılara da iyi gelmişti yararı var yani zararı yok.