Sendenbanakalan ben bu gebeligimde 3 kere kanama geçirdim 6 haftada 10. Haftada ve 18.haftada. ilk önce kahverengi leke şeklinde geliyor sonra pembemsi sonra kırmızıya döndü. İlk baştan beri düşük tehlikesi dedi doktorlar proluton dupot, Progestan fitil,magnezyum kullandım ve hep yatarak geçirmek zorunda kaldım malesef işede ara verdim bu süreçte