Nergislyssa Ay bana moral verin ya kızlar 40+ yız bugün gittik kanala hala inmemiş kemiklerin de geniş dedi doktor nasıl inmemiş anlamadım dedi , sonra alttan muayene etti bebişi uyardım gerisi onda dedi cuma günü tekrar çağırdı yatırır mı bu sefer
Nesli46 Nergislyssa bende bugün muayene oldum randevu bulamıyordum artık randevusuz her hangi bir doktora gittim kanala girmişmi diye sordum da doğum başlayınca kanala girer dedi🤦🏻♀️😅salı gününe kadar bekleyebilir dedi bebek bakalım🤷🏻♀️
Zehrazehra00 Benim de 40+1 bugün kontrole gittim ne sancı çıktı ne bişey doktor bana da cuma için yatış dedi sancin olmazsa alttan ilaç koyucam sancıların başlasın diye
Zehrazehra00 Nergislyssa yatırırlar bence çünkü artık zamanı geçiyor her olasılığa karşı hazırlıklı git derim. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻🥰
Nergislyssa Nesli46 doğum başlayınca giren de var girdikten sonra 2 hafta bekleyen de canısı , ben cuma gitcem bi tekrar gel dedi ya yatırır mı bilmiyorum