Dilan33 Canım iyi güzel diyorsun ve haklısın süt çok faydalı bir şey ama yoğurt neyden oluyor 🙈 şimdi doktorum bana süt iç dedi ama ben içtiğim gibi sütü çıkarıyorum onun bana ne faydası olacak 😊 içebilenler tabisi de içsin aksatmasın ama. Yoğurt ana maddesi süt ve çok faydalı bebeklerimin kemikleri gayet iyi şimdilik dişlerim de gayet iyi. 😊ilerde süte karşı tiksinmem geçerse onu da içerim ama yoğurdumu ve peynirimi ve yumurtamı mutlaka yerim 😉