Mervee_4747 2 aylık oldu cinsiyeti nedir sizce keseden kese tipinden anlayan hisseden var mıdır aranızda
Mervee_4747 SMH-C canım kız gibi görünüyor sanki pek bilmiyorum ama kese yuvarlak olunca kız diyorlar ama kese fasülye gibi genişlik olunca oval olunca erkek diyorlar
Zeyver Mervee_4747 evet canım yuvarlak olunca kız fasulye gibi olunca erkek deniliyor ama %100 doğru değil tabi ki tahmin sadece :)
Mervee_4747 Zeyver evet öyle tabii hislerimizi tahminlerimizi söyleriz doğru da çıkabilir yanlışta allahtan başka kimse bilemez