Yasemindemirtas Demetgk ben sadece ikili yaptırdım. 3 lü testin içinde bide omurulik açıklıgı testi var onu yaptı doktor. 4 lü yaptırmadım. Bide ayrıntılı usg yaptırdım
Dnzcngz Demetgk 2li tarama sonucum iyi olduğu için doktorum sadece detaylı ultrason yaptırdı. 3lü ve 4lü tarama yapmadık.
Alyaveannesi Demetgk ben sadece ikili tarama yaptirdim baska bi seye gerek duymadim Alahim korusun bebeklerimizi Allahtan gelene raziyiz
derya14 Ben ikisinide yaptırdım çünkü doktor bana sorma gereği bile duymadan direkt kan vermemi istedi ikisinde de 😀Ama sorsaydı yaptırmazdım çünkü sonuç ne olursa olsun bu bebek benim bebeğim ve her türlüde kabulümdür asla aklımdan aldırmak geçmedi.
mineeeee Demetgk Evet canm öyleymiş 2.temiz ise 3 lu ye gerek yokmuş. Özele gitmiştik o yaptırmıştı bize sırf para alsın diye.4 lu de genel tarama o mecbur yapılıyor zaten