Elanur_tutak50 Bebeğin gelişimi 2 hafta öndeymiş sizde iki hafta erken mi gelir yoksa zamanını mı bekler
Zeyyno_ Elanur_tutak50 Bebeğin ne zaman geleceği belli olmaz önde olması gelişimiyle ilgilidir yani gelme zamaniyla bı alakası yok
M-Urass_Mom Doğum tarihi/gelmesi gereken tarih her zaman SAT’a göre belirleniyor. Ne zaman geleceği ise bebişinize kalmış
Nergis281018 Elanur_tutak50 valla normalde 20 +1 günlüğüm bugün kontrolde ölçtü biçti 21+2 günlük dedi e ultrason ölçüyor boyunu gelişimini önde işte sağlıklı geride olmasında önde olsun önde bebeğim çok şükür de bu kocaman karnimdakini nasıl cikarticam korku giriyor valla