Azra8Engin Izmirde gidip memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? 7 24 ulasabilecegimiz, soru sorduğumuzda veya sormadan detaylıca bizi aydınlatan bir doktor arıyorum.
Kbrbydk Azra8Engin vallahi sana uzak benim tavsiye edebileceğim doktorlar ama yine de soyliyim. Torbalıda daha önce devlet Hastanesi’nde doktorumuzdu simdi özel muayenehanesi var Feridun Özdamar 👍 Birde Medifema Hastanesi’nde Necati Sayer Yağız 👍 Bu arada Görkem Astarcioglu instada hekimanne olarak sayfası var sevdiğim bir doktor. Takip edip bir inceleyebilirsin.
gdaslik Azra8Engin özel evet tahlilleri kendi çalıştığı laboratuvar a gönderiyor. Kan alma işlemi falan yapıyorlar yani.
Azra8Engin NGold özele değil şehir hastanesine götürdüm dr Berna Akgün Ben çok memnun kaldım özel hastane gibi her şeyine baktı ilgilendi kardiyolojiye gönderdi aynı gün onu bile hallettim Yanlış hatırlamıyorsam su Hastanesi’ne gidiyordunuz sizde galiba
Azra8Engin NGold hayırlısıyla sağlıkla kavusun inşallah. Biz de çocuk doktoru Ömer beye gidiyorduk. Artık memnun kalmadık. Sürekli çocuktan kan idrar ultrason isteme derdinde. Telefonla arıyoruz siz şimdi acile gidin yarın bana getirin kan idrar bakicam diyor. Hiç memnun kalmadık. Bilginiz olsun
Azra8Engin NGold aynen öyle. Sürekli çocuğu deldirmek eziyet cektirme derdinde. Su hastanesine götürecekseniz bebeği aman diyim. Doğum oldu mu? İyi misiniz siz bebis nasıl
NGold Azra8Engin Evet doğum yaptım dün sabah iyiyiz şükür evimizdeyiz biraz süt problemi yaşıyoruz ne yazık ki 😞
Azra8Engin NGold çok şükür sağlıkla büyüsün inşallah. Rezene ve bestlak çok güzel arttırıyor. Ama çocuk doktoru 4 yaş altı çocuklara rezene önermiyoruz artık dedi. Bestlakta da rezene var. Bol bol emzir bebis uyuduğunda da düzenli olarak sağ. Artar inşallah 🩷💐
Betl35 Azra8Engin Balçova batigöz Hastanesi’nde fikret işbilir mi mükemmel bir doktor gerçekten 4 yaşında oglum var bebeklikten beri doktorumuz kendisi biz bucada oturuyoruz biraz mesafe uzak diye artık pek gidemiyoruz ama 2. Brbrgimde yine gidicem tavsiye ederim 🥰
Azra8Engin Betl35 bu sefer şehir hastanesine götürdüm. Özele götürüp de tahlil istediğinde aklımda yine soru işareti kalacaktı. Ticaret mi yine diye. Şehir hastanesinde ki doktordan çok memnun kaldım. Bana da yakın zaten bayraklidayim. Balçova da bayağı uzak bana. Çok teşekkür ederim