Kbrblr Hanımlar adetim gecikince beta ölçtürdüm 33 çıktı, 2 gün sonra tekrar ölçtürdüm 88 çıktı. Sağlık ocagındaki doktor moralini bozmak istemem ama pek iyi değil dedi betan 🤦🏻♀️ 2 katından fazla çıkmış bence iyi ama sizlerden yorum bekliyorum
Mom6535 Kbrblr gayet güzel artış en az %60 beklenir seninki 100 de 100 artmış canım iki günde bir vermeye devam et
Lila2455 Kbrblr bu bugün okuduğum ikinci sağlık ocağı vakası bakmayın onlar ne anlar ki ben söyleyim iki kat artıyorsa iyi demektir şuan daha yeni gebelik belki geç döllemme oldu ne biliyorsa. kadın doğumcuya sorsan benim dediğimin aynısını der bir kere daha kan ver sonra bırak 5. Haftayı bekle sağlık ocağına sadece test için git yorumlamasını isteme
Kbrblr Lila2455 ah gerçekten ya çok haklısın, öyle yapıcam sürekli gidip moralimi bozmasını istemiyorum 😄
Kbrblr momofmychildren evet adet gecikince ilk çocugumda biraz daha yüksek değer çıkmıştı ama geç döllenme durumları da olabiliyormuş önemli olan 2 katı olmasıymış. Umarım öyledir🤲🏻
elvangnc Kbrblr benm ilk gun pazar gunu 50 sali gunude 153 saglik ocagndaki ebe biz binlerde ucbinlerde bekliuoruz dedi
Menzil Kbrblr kaç gün geciktide böyle birşey dedi sanki 2 hafta mi geçti de öyle birşey dedi en fazla 1 hafta geçmiştir 1 ay geçmemiştir herhalde
Kbrblr Menzil 3 gün gecikti, bide ben pek emin de değilim aslında son aylarda biraz düzensizlik vardı belki de 3 gün bile gecikmemiştir ama yorumu biraz üzdü tabi
Menzil Kbrblr geç döllenme olabilir herşey olabilir yani siz kafanıza takmayın 2 günde bir artışa bakin devam edin yani 1500 lerde olunca ARTIK doktorlar kan vermeyi önermiyor kese için su gün gel diyiyorlar yada öğün bakip kese icin muayene ederler
Kbrblr bsradmr007 bsradmr007 bilmiyorum ama ben kan testi vermeden önce testte çift çizgi çıkmıştı ikincisi biraz silikti ama görünüyordu net bir şekilde