Asya1212 Fatma hoca tabiki de doğuma giriyor sırf bunun için özele gidiyoruz sonuçta . Fatma hocanın renkli ultrasonu bozuk diye biliyorum ama detayliya zaten ücret ödüyorsunuz onun dışında ben renkli göreyim.hevesi olmadı çünkü ilk oğlumun zamanında detaylı bile yoktu ☺️ yani ben sohbet muhabbet ediyorum kendisi ile bebekle de ilgili herhangi bir şey olmadığı sürece gayet sağlıklı diyor sen sormazsan bişey pek söyleyeceğini sanmam çünkü yoğun bı doktor inanılmaz hastası var o hastanenin gözde doktoru zaten bana gore . Onun disinda ben günümü Filan aldım kendini benim panik atagimi söyledim seninle girer seninle çıkarım dedi sağolsun artık yaşayınca göreceğim