gizem0403 Afesfi bende özele gittim erkek gibi dedi. 13. Haftadayız daha. Kim ne derse desin 16da falan netleşiyo sanırım ya hiç bişey almayacağım nolur nolmaz 😂
Afesfi gizem0403 aynen canım daha cok erken alışveriş için ya ortak renkler al yada beklemelisin benimki kesin oldugu halde almadım şimdi 34 haftam bitmek üzere yeni almaya başladım
Eliftncc Aysnr11  Peki 2 çizgi olursa ne oluyor 🧐
teacherandmom_ gizem0403 Ben de tam 14 haftalıkken doktora gittiğimde buna benzer bir bacak arası gördük, doktor erkek dedi bu da pipisi dedi ama pipi ucunda üç çizgi vardı. Burda da hep okuyorum üç çizgi kız falan diye emin olamadım
zge13 gizem0403 bana da kız gibi geldi çılıntı yok gibi. bende 13+3 teyim https://photos.app.goo.gl/GTa2ob38CkrRN2d17 bu da benimki sen de benimkini tahmin et bakalım tutucak mı 😄
teacherandmom_ gizem0403 Bana da doktor net bir şekilde erkek dedi. İnternettende araştırdım hatta erkeklerde de böyle üç çizgi görünebiliyormuş pipi oluşurken.