gizem0403 Bir_nazenin01 ya genel olarak bu yorumu alıyorum ama doktorum erkek dedi ay kafam karıştı neden öyle dedi ki o zaman 🫠
Bir_nazenin01 gizem0403 aa erkek mi dedi o zaman doktor doğru diyordur ama kız gibi yani ne biliyim 🤭
Booksandcats gizem0403 çok da bilen biri değilim ama aynı haftada bizim bebişte bariz bir pipi görüntüsü vardı 🙈
Prensiminannesiyim gizem0403 ben kızımı 13.haftada öğrendim %100 dedi doktorum ve öyle de oldu oğlumu 11.haftada öğrenmiştim teknoloji ilerledi artık yanılmıyorlar hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😘
gizem0403 Dilarac ay bilemedim ki doktor hariç herkes kız diyor ileriki haftalarda tekrar bakıcaz bakalım🤭
Buserk gizem0403 Bence hazırlıklar için acele etmeyin yine ,bize de kız dedi ama detaylıya kadar belli değil dedik hep. Bebişler bazen sürprizli olabiliyor
Burcu-2634 Makbule_199110 benim kızda böyle yatardı seninkini de kız gibi hissettim canım hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla alın kucağınıza 🤲🌹